  • Data: 2024-01-06 03:52:18
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.01.2024 o 20:57, PD pisze:

    > Tak to mniej więcej działa. PiS robił gówno, pod pretekstem sprzątania
    > po PO. Teraz PO robi szambo pod pretekstem sprzątania po PiS. Jak na
    > kogoś, kto sugeruje innym wyciąganie wniosków z historii - marnie
    > wygląda, że "nie było innego sposobu".

    Coś ci się pomyliło.
    Tak to mniej więcej działa, że hitlerowcy musieli tłumaczyć się przed
    sądami, bo sprzątano gówno po hitlerowcach.
    Myślisz, że hitlerowców sądzono zgodnie z hitlerowskim prawem?
    Że czekano z osądzaniem, aż zostanie zmienione "zgodnie z prawem"
    hitlerowskie prawo?

    > Gdyby Hitler przeżył wojnę i
    > musiał się tłumaczyć przed jakimś tam trybunałem, to właśnie by mówił,
    > że jeśli chodzi o kwestię żydowską to "nie było innego sposobu".

    No i co z tego, że tak właśnie by się tłumaczył? Z tego nijak nie
    wynika, że takie tłumaczenie ma sens.

    To jest taki sam poziom absurdu, jak tłumaczenie prawaków (rasistów...),
    że muszą tępić "tęczowych" (kolorowych...), bo jeśli chodzi o kwestie
    "tęczowych" (kolorowych...), to nie ma innego sposobu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr