  • Data: 2024-01-05 20:57:15
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.12.2023 o 14:18, Kviat pisze:

    > Więc najwyraźniej ludzie uznali, że teraz trzeba przymknąć oko na
    > ciąganie warkoczyków żeby wydostać się z gówna jakiego narobił pis, bo
    > nie było innego sposobu żeby to posprzątać.

    Tak to mniej więcej działa. PiS robił gówno, pod pretekstem sprzątania
    po PO. Teraz PO robi szambo pod pretekstem sprzątania po PiS. Jak na
    kogoś, kto sugeruje innym wyciąganie wniosków z historii - marnie
    wygląda, że "nie było innego sposobu". Gdyby Hitler przeżył wojnę i
    musiał się tłumaczyć przed jakimś tam trybunałem, to właśnie by mówił,
    że jeśli chodzi o kwestię żydowską to "nie było innego sposobu".

    PD