  • Data: 2023-12-30 10:50:26
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.12.2023 o 08:30, Shrek pisze:
    > Ale już ustawę która ustala zasady takiego przydziału tak (nawet jak
    > ceduje to na samorząd). I na przykład suweren może być zainteresowany
    > tymi zasadami - żeby jemu dali a somsiadowi złodziejowi zabrali.

    Ale znowu próbujesz coś insynuować i później z tym walczyć. Jak będzie
    ustawa o przydziale mieszkań socjalnych, to ona będzie dotyczyła
    wszystkich, a nie przysłowiowego Kowalskiego. Nie mówię, że nie da się w
    jakiś szczególnych przypadkach tak tego skonstruować, by dotyczyło
    wybranych osób, ale to bedzie "widać". I do tego odnosi się moja wypowiedź.

    Poziom Sejmu generalnie nie dotyczy pojedynczych osób. Za łapówkę, to
    sobie możesz w samorządzie taki lokal załatwić, gdzie chyba jest jakaś
    tam komisja - a to kilka osób - która rozpatruje podanie Kowalskiego. W
    Sejmie, to się lobbuje za rozwiązaniami systemowymi. No i taki lobbing
    niekoniecznie musi być czymś złym. Bo to, że ktoś uważa, że w jakimś
    kierunku powinno się zmienić prawo, to co do zasady złe nie musi być.
    --
    (~) Robert Tomasik