    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 12 Apr 2012 09:43:24 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Zaskarżenie uchwały wspólnoty.

    On Thu, 12 Apr 2012, marsel wrote:

    > Właściciel sprzedał w lutym tego roku mieszkanie, niestety aż do teraz nie
    > dostał rozliczenia rocznego za rok 2011, mimo spisania stanu liczników
    > i protokołu z przekazania mieszkania z nowym właścicielem oraz przekazaniu tych
    > informacji zarządcy, a z dużym prawdopodobieństwem za rok 2011 ma nadpłatę za
    > zużycie wody i ciepła.

    Dotad.
    Dalsze jest IMO bez znaczenia:

    > W połowie marca odbyło się zebranie roczne, na którym zarządca podsunął
    > właścicielom uchwałę, w myśl której wszystkie nadpłaty za media z roku 2011
    > zostaną przekazane na jakiś inny wydatek(jeszcze nie sprecyzowano dokładnie
    > na co) w roku 2012. No i uchwała przeszła,

    "a kogo to obchodzi"?
    Teraz znowu interesujace:

    > jednak nadal zarządca nie
    > rozliczył indywidualnie właścicieli,

    ...tyle, tylko tyle i aż tyle.

    > w sumie nie wiadomo, kto ma i ile nadpłaty, a kto ma niedopłatę.

    No własnie.
    I nic więcej byłego własciciela nie obchodzi - ale rozliczenie
    okresu kiedy tym włascicielem był jak najbardziej.
    I *TYLKO* to.

    > Wiadomo tylko, że w ogólnym rozrachunku
    > wspólnoty jest jakaś nadwyżka.
    > W/g mnie taka uchwała narusza interes poprzedniego właściciela a nie nowego.

    Na mój gust, prawa poprzedniego własciciela wcale nie narusza uchwała,
    lecz fakt niedostarczenia indywidualnego rozliczenia zużycia, dokładnie
    tak jak to wskazujesz.
    IMO, wplatujac we własne rozliczenia jakas uchwałę która nic Cię nie
    obchodzi, narażasz się na odsyłanie na drzewo. Skuteczne.
    I zarzadca (być może z rozmysłem) to własnie robi.
    Być może liczy, że jeszcze do sadu pójdziesz z bezzasadnymi żadaniami
    (przeciwko nic nie obchodzacej Cię uchwale) i ichni adwokat sobie
    dorobi na kosztach :>

    pzdr, Gotfryd