  • Data: 2002-07-14 21:05:48
    Temat: Re: Zasiłek macierzyński
    Od: "Clio [bylo Iza]" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GMG" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:agsn3v$g8q$1@flis.man.torun.pl...

    > Przed rozmową (odwołaniem) z ZUSem chciałbym się upewnić, kto ma rację, i
    > faktycznie jaki wymiar zasiłku przysługuje mojej żonie.

    26 tygodniowy urlop (i zasilek macierzynski) przysluguje tym kobietom,ktore
    byly w ciazy przed 13.01.2002 i jednoczesnie byly zatrudnione. Twoja zona
    prowadzi dzialalnosc gospodarcza, a wiec z tego tytulu oplaca skladki. Dnia
    13.01.2002 nie prowadzila i nie odprowadzala skladek, a wiec chyba niestety
    ZUS ma racje. Nie ma prawa do 26 tygniowego urlopu macierzynskiego (a
    wlasciwie do wyplacania zasilku przez 26 tyg.).
    Pozdrawiam
    Iza