  • Data: 2003-06-12 17:40:35
    Temat: Re: Zasady licencji OEM - dla zainteresowanych
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Oprogramowanie OEM kupione z elementem sprzętu komputerowego od momentu
    | nalepienia certyfikatu autentyczności (COA) na obudowie komputera i
    | instalacji jest legalne tylko z tym komputerem. Przeniesienie licencji
    | oprogramowania OEM na inny komputer jest złamaniem umowy licencyjnej i nie
    | jest możliwe

    A taka sytuacja:
    Kupiłem WinXP z twardym dyskiem.
    Naklejam certyfikat na obudowie i instaluję system.
    Pada mi zasilacz.
    Kupuję nową obudowę (bo np. nie mogę czy nie mam ochoty kupować samego
    zasilacza) i przekładam do niej wszystkie bebechy.
    Naklejka podczas próby jej odklejenia uległa zniszszeniu.

    System nielegalny?

    Andrzej K.