  • Data: 2008-10-05 19:21:42
    Temat: Re: Zarzuty dla dziennikarza TVP?
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream wrote:

    > Nie chcę się spierać ze słusznością bądź jej brakiem w działaniach
    > dziennikarza. Wg mnie cała sprawa jest szyta grubymi nićmi i z tym facetem
    > (autorem reportażu) jest coś mocno nie tak. Nie mówiąc już o tym, że
    > pedofilia i 14-latka to dwa sprzeczne ze sobą pojęcia.

    Nie bedzi emial zarzutu o pedofilie, bo nic si enie stalo. Samo
    namawianie nie jest karalne. Do niczego nei doszlo.

    Jedyne co wtopi to za posiadanie pornografii dzieciej na kompie. Z tym,
    ze moze sie okazac, ze to pare losowych fotek z sieci w cache
    przegladarki. No ale Sad popisowo pewnie ukarze zboczenca.

    Dzis w wiadomosciach tez jakas zadna slawy kobiecina wypowiadala sie, ze
    koniecznie trzeba wprowadzic penalizacje zamiaru popelneinia czynu z
    14-latkami. Czyli - gadasz na czacie o seksie z dzieckiem -- idziesz
    siedziec, nawet jak nie bedzie bara-bara....

    Ciakwostka.