  • Data: 2023-05-05 19:38:04
    Temat: Re: Zaraza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.05.2023 o 11:25, Olin pisze:

    > ,,Czemu to, prałacie, nie tak sami żywiecie, jako nauczacie?"

    Akurat ja zawsze na życzenie podawałem bardzo konkretnie linka i
    ewentualnie stronę, numer tabelki czy wykresu. Spamowanie ścianami
    tekstu to raczej kwiatek.

    > Czyli jednak gimbaza rulez.

    Hm - a jak to należało prawilnie zrobić? Przeczytać w dół całe lat
    tłitów i czytać wszystko.

    > Zatem facet jest godny zaufania w najwyższym stopniu,

    To nie jest kewstia jego wiarygodności bo to prosta matematyka. Jeśli
    dane są ok, to resztę załatwia matematyka.

    > czego nie można
    > powiedzieć o publikacjach w recenzowanych czasopismach naukowych.

    No miałeś przykład gdzie kwiatek powoływał się na naukowczyni Ilonę a
    okazało się, że to artykuł pana piotra z krytyki politycznej w który
    były wplecione cytaty z pani Ilony, ale bez szczególnego powiązania.
    Dodatkowo okazało się że jedyną pracą naukową pani Ilony dotyczącą
    kowidu... jest anonimowa ankieta internetowa dotycząca tego co _sądzimy_
    o szczepionkach. No daj spokój...

    A recenzowane pisma obecnie chyba nie przeczą tego, że skuteczność
    pierwotnej szczepionki szybko malała do zera przeciw omikronowi (a o tym
    była dyskusja). Więc nie widzę tu sprzecznosci. I dobrze, bo to by
    znaczyło że albo dane są z dupy (znaczy są ale to inna sprawa) albo
    matematyka się zmieniła.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!