  • Data: 2010-04-08 05:13:12
    Temat: Re: Zapomniałem rozwiązać umowę OC. Co zrobić.
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hpg009$6kd$1@news.onet.pl...

    > To czy kontynuują czy zależy jedynie od tego czy wypowiedziałeś umowę a
    > więc postępują słusznie.
    > Możesz ją teraz wypowiedzieć płacąc zaległość plus składkę z nowej umowy
    > do dnia wypowiedzenia - tak powinno być najszybciej i najtaniej.

    Co opłaty do dnia wypowiedzenia to sie zgodzę
    Co do przeliczenia składki to nie mają prawa tego robić
    W rozporzadzeniu nie ma nic na ten temat
    Ty przejmujesz polise i tyle
    Odpisz im grzecznie że nie zgadzasz się na rekalkulacje skłądki i tyle
    WYpowiedz dodtakotwo umowę
    i zapłąć tylko za polise od 1 marca do dnia wypowiedzenia umowy