  • Data: 2010-04-08 04:22:46
    Temat: Re: Zapomniałem rozwiązać umowę OC. Co zrobić.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Bilewicz wrote:

    > Tylko że po pierwsze nie dostałem jakiegokolwiek powiadomienia o
    > przedłużeniu umowy, nie mam papieru od nich z którym mógłbym jeździć
    > samochodem. Nie dostałem też rachunku za nowy okres 12 miesięcy trwania
    > umowy.

    A byles laskawy im powiedziec gdzie maja wyslac?
    Dopiero jak sprzedawca zglosil sprzedaz, to wtedy zapewne dowiedzieli
    sie tez komu sprzedal i dopiero wtedy dostali twoj adres.

    Papier z ubezpieczeniem masz od sprzedawcy. Tamten papier plus umowa
    sprzedazy wystarczyly do jezdzenia.
    Jakbys sie pofatygowal do ubezpieczyciela to bys dostal papiery na siebie.

    > Po drugie jedyne co dostałem to upomnienie o zaległościach w okresie od
    > 30.11.2009 do 12.03.2010 niby dlatego że poprzedni właściciel zgłosił
    > sprzedaż pojazdu i ubezpieczyciel naliczył wyrównanie za okres od 30
    > listopada 2009 z powodu braku informacji o moich zniżkach.

    Wiec jak sie wreszcie o tobie i o twoich znizkach cos dowiedza, to
    przelicza po razy kolejny, juz poprawnie.

    > Czyli składka do końca trwania poprzedniej umowy nie jest do końca
    > uregulowana by z tego wynikało.

    poprzedni wlasciciel ja uregulowal do konca. ten punkt jest w ogole bez
    dyskusji.

    > Powinienem chyba dostać dowód zawarcia umowy przy jej automatycznym
    > przedłużeniu.

    i tak i nie.
    powinni byli wyslac, ale fakt niewyslania niczego nie zmienia.
    Umowa jest zawarta, ty tylko nie masz dowodu, zeby w razie kontroli miec
    co pokazac.
    I ten dowod w kazdej chwili ci dadza jak tylko poprosisz, skoro nie
    doszlo lub nie wyslali.

    Już prawie 1,5 miesiąca powinna teoretycznie trwać nowa
    > umowa więc jak miałbym korzystać z OC nie mając potwierdzenia którym
    > mógłbym się chociażby wylegitymować przed policją.

    jak sie tylko do nich pofatygujesz to na pewno od reki dostaniesz.