  • Data: 2011-08-10 18:24:49
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    news:j1u8su$390$1@news.onet.pl...

    > Tyś się chyba z pewnym swoim organem na łby pozamieniał... ;)
    > W jakim Ty świecie żyjesz?
    > To co piszesz, to może i w sprawach obywatel vs. obywatel, ale w sprawach
    > obywatel vs. urząd (a zwłaszcza US), to zupełnie inne fundamenty
    > obowiązują.

    Alez ja doskonale wiem jak jest. Ze sady maja prawo i domniemanie
    niewinnosci w dupie razem z obywatelem.
    Ze nie zyjemy w demokracji, ani kapitalizmie, tylko urzedokracji.
    Slowourzednika jest swiete, i nie ma takiej glupoty, jakiej urzednik bal by
    sie na pismie napisac, bo wie, ze i tak jak przyjdzie co do czego, to nie on
    bedzie odpowiadal, tylko ewentualnie urzad.
    Po prostu napisalem, jak POWINNO byc. Taka osobista utopia.
    wybierzcie mnie p.oslem, a ja to wszystko zalatwie :)

    Pozdrawiam.
    Ajgor
    http://ajgor.blog.onet.pl