  • Data: 2009-05-29 09:03:48
    Temat: Re: Zapłata za mycie samochodu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa pisze:

    > Właściciel mi mówi, że to pewnie któryś z moich chłopaków zrobił, mnie
    > to nie obchodzi bo ja samochód umyłem, płać pan a sprawe kieryj na
    > któregoś pracownika na policję.
    >
    > No błagam Cię.

    Ale tutaj właściciel mówi: "O, tego złapałem - proszę oto Pańskie rzeczy
    - czy zechce pan złożyć zeznanie na policji?"

    [ciach]

    > A te 2 przypadki które podałem, uważasz że nie?

    A ten, który ja podałem - pracownik w godzinach pracy korzystając z
    firmowego łącza okantował ludzi przez internet?

    Albo dostawca pizzy dorabiał jako kiler i sprzątnął klienta?