  • Data: 2009-05-30 12:23:30
    Temat: Re: Zapłata za mycie samochodu
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > ....jak w przypadku tego banku np.?

    > Heh, czyli wygląda na to, że SN podziela moja interpretację tych
    > przepisów :)

    W opisanej sytuacji to akurat nie budziło moich większych wątpliwości.
    Nie można dopuścić do sytuacji, gdy klient po myciu samochodu powie: a
    ja tu miałem w środku kuferek pełen brylantów - ktoś go ukradł, więc
    właściciel myjni wisi mi 3 mld USD ;)

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl