  • Data: 2009-05-25 18:19:49
    Temat: Re: Zapłata za mycie samochodu
    Od: <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7d374839-df29-4f10-a552-204d5eb85bbf@g20g2000vb
    a.googlegroups.com...
    Witam,

    Mam taki problem. W mojej myjni samochodowej jeden z pracowników ukrad
    klientowi laptopa z samochodu. Sprawa się wyjaśniła, laptop odzyskany,
    koleś juz u mnie nie pracuje. Problemem jest klient, który odmówił
    zapłaty za mycie. Czy mam jakieś szanse wyegzekfowania mojej kasy od
    gościa?

    Z góry dzięki za rady,

    f.r.
    Ach to u ciebie taka komleksowa usługa ? , co jeszcze kradniecie ? jakie
    jeszcze atrakcje proponujesz ,za kradzież laptopa sąd, a uszkodzenie
    samochody bicie w mordę ?

    jhr