  • Data: 2009-05-25 20:25:11
    Temat: Re: Zapłata za mycie samochodu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    f...@g...com pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam taki problem. W mojej myjni samochodowej jeden z pracowników ukrad
    > klientowi laptopa z samochodu. Sprawa się wyjaśniła, laptop odzyskany,
    > koleś juz u mnie nie pracuje. Problemem jest klient, który odmówił
    > zapłaty za mycie. Czy mam jakieś szanse wyegzekfowania mojej kasy od
    > gościa?

    "wyegzekfowania"? Na pewno nie, bo nie ma takiego słowa.

    Wyegzekwować oczywiście można, bo w końcu niby dlaczego miałby nie
    płacić firmie za wykonaną usługę tylko dlatego, że przypadkiem jeden
    zatrudniony był złodziejem? Pracodawca jasnowidzem nie jest.

    Sprawca został przyłapany, wylany i (mam nadzieję) oddany w ręce policji
    - IMHO klient prezentuje teraz swoje pieniactwo i cwaniactwo.

    Co innego gdyby laptop został skradziony na polecenie służbowe :-P