  • Data: 2004-10-15 08:50:24
    Temat: Re: Zapłata za gwarancj
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:0nsnkc.tfv.ln@ziutka.router...

    Dziękuję Tobie (i innym) za informację.

    > A tak w ogóle to na co on chciał gwarancje do tych płytek, bo chyba nie na
    > to że mu nie odpadną? :)

    Na to, że mu nie pękną (np.). Ponieważ przeciętny klient nie jest w stanie
    rozróżnić jakie problemy wynikają z jakości płytki, a jakie z techniki jej
    "przyklejenia", wielu klientów myśli, że każdy kłopot, to problem związany z
    płytką. Dlatego producenci nawet jeśli udzielają gwarancji, to dokładnie
    określają, na jakich zasadach płytka ma być kładziona.

    pozdr

    Monika

    P.s. Niestety, ponieważ klient nie jest naszym klientem, więc nie jestem w
    stanie powiedzieć czy obiecywano mu gwarancję, ale ponieważ gwarancje
    producenta w tej branży to naprawdę rzadkość, mogę przypuszczać, że nie było
    tego