eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonaniaRe: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Data: 2011-11-22 16:15:29
    Temat: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl>

    >>> Co mają zrobić ze sprzętem jak go rozpakujesz i powiesz: eeee, taki
    >>> niebieski, nie biorę? Prawda jest taka, że sklep musi wyważyć usłużność
    >>> wobec klienta i zarabianie.
    >>
    >> Sprawa też wygląda tak. Produkt, który zamawiałem został wypuszczony do
    >> sprzedaży z wadą wyświetlacza, do której nie bardzo się producent
    >> przyznaje gdyż wymiana by firmę kosztowała wiele milionów. Osoby, które
    >> czytają fora dowiedzą się o tej wadzie, lecz większość i tak kupi kota w
    >> worku. Ja o tym fakcie wiem. Jeśli sprawdziłbym po zapłacie telefon
    >> wówczas marne szanse, że sklep uzna mi to za usterkę i równie dobrze
    >> może mi wmówić, że: eeeee tak musi być itp. Preferowałem zachować
    >> ostrożność i zrezygnować z odbioru niżeli później żałować.
    >
    > No to trzeba było zamówić do domu, a nie automatycznie zakładać, że
    > fizyczny sklep da możliwość rozpakowania towaru i uruchomienia telefonu
    > przed zapłaceniem.

    A sklep ma w ogóle prawo żądać zapłaty przed wydaniem ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1