eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania › Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: gacek <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego
    wykonania
    Date: Tue, 22 Nov 2011 00:54:20 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <jaeob7$tk0$1@news.task.gda.pl>
    References: <4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaegjf$8kb$1@news.task.gda.pl>
    <4ecac726$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaeiqf$hjn$1@news.task.gda.pl>
    <4ecad814$0$8452$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-108-240.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1321919655 30336 89.76.108.240 (21 Nov 2011 23:54:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Nov 2011 23:54:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <4ecad814$0$8452$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691959
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-11-22 00:00, Adrian wrote:
    >> Co mają zrobić ze sprzętem jak go rozpakujesz i powiesz: eeee, taki
    >> niebieski, nie biorę? Prawda jest taka, że sklep musi wyważyć usłużność
    >> wobec klienta i zarabianie.
    >
    > Sprawa też wygląda tak. Produkt, który zamawiałem został wypuszczony do
    > sprzedaży z wadą wyświetlacza, do której nie bardzo się producent
    > przyznaje gdyż wymiana by firmę kosztowała wiele milionów. Osoby, które
    > czytają fora dowiedzą się o tej wadzie, lecz większość i tak kupi kota w
    > worku. Ja o tym fakcie wiem. Jeśli sprawdziłbym po zapłacie telefon
    > wówczas marne szanse, że sklep uzna mi to za usterkę i równie dobrze
    > może mi wmówić, że: eeeee tak musi być itp. Preferowałem zachować
    > ostrożność i zrezygnować z odbioru niżeli później żałować.

    No to trzeba było zamówić do domu, a nie automatycznie zakładać, że
    fizyczny sklep da możliwość rozpakowania towaru i uruchomienia telefonu
    przed zapłaceniem.

    Też bym się wkurzał po takiej wycieczce. Ale pretensje miałbym przede
    wszystkim do siebie.

    gacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1