  • Data: 2006-09-12 16:37:23
    Temat: Re: "Zaoczna" umowa z TELE 2. Czy to wogóle mozliwe?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze lepszy link. Wszystko poniżej to cytat z tego linku, a moje pytanie
    jest w poprzednim poście.
    http://tinyurl.com/fz96n

    "Jakiś czas temu zadzwoniła do mnie osoba z TELE2 z pytaniem, czy jestem
    zainteresowany ich najnowszą ofertą. Nie byłem zainteresowany, ale na
    odczepnego
    powiedziałem, żeby mi przysłali. Przyszedł list polecony z jakimiś
    papierami, które przejrzałem i wyrzuciłem do kosza. Po miesiącu dostałem
    list z TPSA, że zgodnie z moim życzeniem zmienili mi połączenia wychodzące
    (preselekcję) na TELE2. Trochę mnie to zdziwiło, ale nic...

    A po miesiącu przyszła... faktura z TELE2! Zadzwoniłem do nich na infolinię
    wkurzony na maksa i okazało się, że... sam fakt, że podpisałem odbiór listu
    poleconego jest równoznaczny z podpisaniem z nimi umowy!!!

    Twierdzili, że ich pracownik na pewno mnie o tym poinformował, a ponieważ
    nic takiego sobie nie przypominam, więc mieli sprawdzić w nagraniach. A ja
    przez ten czas musiałem sobie załatwić (OSOBIŚCIE W BOK!) z powrotem
    preselekcję na TPSA. Znowu do nich zadzwoniłem i okazało się, że ich
    pracownik nie uprzedził mnie o tym, że podpisanie odbioru listu poleconego
    jest równoznaczne z podpisaniem zlecenia preselekcji i umowy z nimi, więc
    dostanę fakturę korygującą.

    Po dwóch miesiącach dostałem wezwanie do zapłaty z TELE2. Zadzwoniłem do
    nich strasznie wkurzony, zbluzgałem ich niemiłosiernie i znowu okazało
    się... że to ja mam rację. Pan mnie przeprosił i obiecał, że sprawę załatwi
    i fakturę przyślą mi niezwłocznie.

    Po kolejnych dwóch miesiącach dostałem pismo z firmy windykacyjnej.
    Zadzwoniłem do TELE2 i powiedziałem, że oddaję sprawę do prawnika. Obiecali
    mi przysłać
    fakturę korektę. Po dwóch miesiącach dostałem wreszcie korektę... I mam
    nadzieję, że to już KONIEC!

    Teraz jak dzwoni ktoś z TELE2 - odkładam słuchawkę.

    A oszustwo jest chyba ewidentne - podpisujesz umowę poprzez podpisanie
    odbioru listu poleconego..."

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"