  • Data: 2006-09-12 19:41:15
    Temat: Re: "Zaoczna" umowa z TELE 2. Czy to wogóle mozliwe?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 12 września 2006 21:33
    (autor m...@g...com
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ee727a$oue$3@nemesis.news.tpi.pl>):

    > No ale to chyba powinien być problem TPSA i Tele2, jak się ze sobą
    > rozliczą. Przecież nie mają papierka z jego zleceniem preselekcji.

    No. Ale usługę mu TPSA odłączyła i przełączyła do Tele2. Więc wiesz... Jak
    Cię kablówka przełączy z polskich kanałów na wietnamskie, to niby Ci to
    wisi, ale obrazu nie masz.

    Ja tam akurat dawno wywaliłem telefon TPSA do klopa, bo po co on? Drogi i
    niemobilny i narażony na spam. Dziwię się, że tylu ludzi używa TPSA, skoro
    to usługa w zasadzie niszowa powinna być.

    --
    Jego Ponurość Tristan