  • Data: 2004-06-13 00:22:14
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel H. wrote:

    > i ja niestety zarabialem jedyne 70euro/dziennie, lecz znalem polakow
    > zarabiajacych 120E/dzien
    > wiec ok musieli pracowac 3 dni na windowsa

    a ile z tego wydawali na mieszkanie, ubezpieczenie, jedzenie i ile im z
    tego zostawało na czysto.
    Przelicz to na dni i wyjdzie ci trochę więcej niż 1 - 2 dni.
    Ja nie mówię, że w Polsce jest dobrobyt.
    Idź na giełdę, kup pirata zaoszczędzisz 700 zł, ale nie pytaj się
    wówczas na grupie, czy możesz go używać legalnie.