  • Data: 2009-06-30 10:31:27
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h2coth$fjk$2@news.onet.pl...

    > A słyszałaś o takim przypadku? Prawo nie jest od tego, aby regulować
    > wszystko, nawet dowolnie wymyślone absurdalne sytuacje.

    Nie słyszałam, ale co w tym jest absurdalnego?
    Większym absurdem jest dla mnie obowiązujące w tej kwestii prawo (o ile jego
    interpretacje przytaczane w tym wątku istotnie mają sens).

    > Jednak spróbujmy: facet się włamał, są ślady włamania, facet zostaje
    > wywieziony na przesłuchanie i już jesteśmy wolni :)

    Toż takie same ślady włamania mogą być po każdym innym złodzieju, a
    wcześniej pisałeś, że nie można go ot tak po prostu wywalić na zbity pysk
    (czytaj: usunąć z pomocą policji), tylko trzeba się po sądach ciągać, a jemu
    szukać lokalu zastępczego.
    A jeśli nie będzie śladów włamania, bo drzwi nie były zamknięte na klucz, a
    facet sobie po prostu wszedł i na bezczela oznajmił, że tu mieszka i koniec?

    E.