  • Data: 2008-04-03 14:35:21
    Temat: Re: Zameldowanie a nie zamieszkiwanie
    Od: krzysiek <a...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel pisze:

    > ale może się coś w tej sprawie zmieniło. a skoro tak to podaj mi definicję:
    >
    > 1. miejsca zameldowania
    > 2. miejsca zamieszkania.
    >
    > 3. powiedz mi czy w dowodzie osobistym widnieje jakie miejsce pobytu? i czy
    > muszę je zmieniać gdy jutro zamierzam przespać się pod mostem? (albo w
    > pociągu, bo gdzieś jadę)

    Art. 10.

    1. Osoba, która przebywa w określonej miejscowości pod tym samym adresem
    dłużej niż trzy doby, jest obowiązana zameldować się na pobyt stały lub
    czasowy najpóźniej przed upływem czwartej doby, licząc od dnia przybycia.

    2. Osoba, która przybywa do zakładu hotelarskiego albo do zakładu
    udzielającego pomieszczenia w związku z pracą, nauką, leczeniem się lub
    opieką społeczną, jest obowiązana zameldować się na pobyt stały lub
    czasowy przed upływem 24 godzin od chwili przybycia.