  • Data: 2008-04-03 16:20:20
    Temat: Re: Zameldowanie a nie zamieszkiwanie
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > Istnieje - poczytaj ustawy podatkowe. Na przykład właściwym miejscowo
    > jest dla Ciebie urząd skarbowy Twojego miejsca zamieszkania, a nie
    > zameldowania.

    wybacz, ale włąsciwym urzędem dla DG jest miejsce siedziby firmy, a w
    przypadku jej braku, adres pobytu stałego właściciela

    > Drugi raz nieprawda: fakt zameldowania nie rodzi prawa do zamieszkania w
    > danym lokalu.

    a co rodzi prawo zameldowania a co rodzi prawo zamieszkania i jak się owe
    prawa nabywa?

    > Adres, pod którym obywatel jest zameldowany na pobyt stały lub czasowy.

    i weź mi tylko nie mów że pod tym adresem nie nie mogę mieszkać

    > Adres, pod którym obywatel faktycznie mieszka.

    co oznacza to tajemnicze słówko "faktycznie"?, podaj mi ustawę definiującą
    to pojęcie "miejsce zamieszkania" bo ja znalazłem nawet na gazecie prawnej
    że takiego terminu w polskim prawie nie ma

    > Jeśli tylko jutro, to nie. Ale jeśli na dłuższy czas, to tak -
    na jak dłuższy czas? jak pojadę gdzieś wykonać pracę i nie wiem jak długo mi
    ta praca zajmie, to co, mam co jakiś czas wychodzić z pracy i spędzać dnie w
    urzędach zeby się meldować? ja nie popełniłem żadnego przestępstwa i nie
    jestem ścigany,
    a jak pare nocek spędzę u koleżanki to też mam to zameldować?

    ku rwa, czy to jeszcze PRL?!!!!!!!!!!!!!!!!!

    > przeczytaj ww. ustawę.

    jaką ustawę?