  • Data: 2004-04-24 18:40:57
    Temat: Re: Zaliczka a zadatek
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Art. 644. Dopóki dzieło nie zostało ukończone, zamawiający może w każdej
    > chwili od umowy odstąpić płacąc umówione wynagrodzenie. Jednakże w
    > wypadku takim zamawiający może odliczyć to, co przyjmujący zamówienie
    > oszczędził z powodu niewykonania dzieła.
    hmmm... a ja to rozumiem inaczej:-) Zamawiający musi zapłacić za CAŁOŚĆ.
    Tylko gdyby np. do wykonania dzieła dał Ci jakieś materiały, np. farby
    olejne, którymi miałeś namalować jego portret i nie wykorzystałeś tych farb,
    to od całości kwoty zamawiający może sobie odliczyć wartość farb, które
    Tobie pozostały.
    Zaczekajmy jeszcze moment - na pewno zaraz znajdą się prawnicy.
    :-)
    Kaliope