  • Data: 2006-04-03 06:04:25
    Temat: Re: Zaleglosc podatkowa i wspolwlasnosc
    Od: "MiSSieK" <m...@m...mm> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie jeszcze z kim współposiadasz tego Fiata?? To dość istotne. Z
    > darowizna kiepsko, jeśli zapadła już decyzja. Ale kolejna zła wiadomość to
    > to, że US najprawdopodobniej wyda decyzje o odpowiedzialności osoby
    > trzeciej
    > za Twoja zaległość. Za osobę trzecia wg Ordynacji Podatkowej mogą być
    > uznani: rodzice, małżonek, dzieci, osoba pozostająca w faktycznym pożyciu
    > itd. Jeżeli egzekucja z Twojego majątku okaże sie bezskuteczna - oni będą
    > odpowiadać solidarnie z Toba. Możesz spróbować wystąpić do US o umorzenie
> [...]

    drugim wspolwlasciciele, jest moj ojciec

    wystapilem juz o umorzenie - niestety odmowa

    a zaciekawil mnie temat odroczenia splaty
    bo zobowiazanie podatkowe ulega przedawnieniu po 5 latach, a czy takie
    odroczenie jest juz wliczone w to 5 lat, czy ulega przedawnieniu po 5 latach
    + to odroczenie
    o jaki okres odroczenia jest realnie sie ubiegac: rok, 2 lata 5 lat?