  • Data: 2011-01-10 19:51:10
    Temat: Re: Zalanie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/10/2011 12:28 PM, adam wrote:
    > Tak, uważam, ze to dziwne. Ludzie w blokach są dla siebie obcy, nawet po
    > 10 latach nie mówią sobie dzień dobry, udają że się nie widzą.

    ee, tam
    znam sąsiadów z widzenia , mówię im dzień dobry, ale za cholerę nie wiem
    jak sie nazywają, po za imieniem.
    Czesci, z którymi tylko mijamy sie na schodach to pogadamy przez 5
    minut, ale absolutnie nie wiem jak sie nazywają, bo mi to do niczego
    niepotrz4bne, dokładnie tak samo jak nazwisko sprzedawcy w sklepie.

    > Jest to dziwne zjawisko socjologiczne, najgorzej jest na zamkniętych
    > osiedlach. Ten sam lokator, gdy przeniesie się za miasto na wieś po dwu
    > miesiącach zna wszystkich, jego wszyscy znają, ze wszystkimi rozmawia i
    > nie ma żadnych oporów.

    ee tam,
    raczej polega to na tym, ze jedni plotkują o innych i stad sie
    informacje o innych rozchodzą.
    Mniej ich znasz, ale wiecej o nich wiesz.
    W miescie jest odwrotnie. Ludzie mniej plotkują bo nie maja czasu nie
    pierdoły.