    From: RadoslawF <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zalanie
    Date: Mon, 10 Jan 2011 20:23:32 +0100

    Dnia 2011-01-10 20:11, Użytkownik mvoicem napisał:

    > Zakłądając że o tych 10 latach to figura retoryczna, to nie widzę w tym
    > nic dziwnego. Na wsi jest mniej ludzi do spamiętania.

    Niekoniecznie, mieszkam w jednym bloku od 10 lat.
    Sąsiadów znam z widzenia, kłaniam się na klatce czy na ulicy
    ale nazwisk nie znam.
    Kiedyś wiedząc gdzie kto mieszka (z mojej klatki) nazwisko
    mogłem sobie sprawdzić na spisie lokatorów, dzisiaj na spisie
    jest średnio co dziesiąty lokator więc nazwiska nie poznam.