eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup w sklepie internetowym... a nie odebranie przesyłki... › Re: Zakup w sklepie internetowym... a nie odebranie przesyłki...
  • Data: 2008-10-28 10:59:32
    Temat: Re: Zakup w sklepie internetowym... a nie odebranie przesyłki...
    Od: Piotr Ratajczak <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Paź, 19:00, "Maciek C" <m...@o...pl> wrote:
    >     Witam. Mam pytanie, kupuję coś w sklepie internetowym, za pobraniem
    > pocztowym. Powiedzmy że po jakimś czasie rozmyśliłem się i nie chcę już tego
    > przedmiotu... Po kontakcie ze sklepem okazuje się, że paczka jest w drodze.
    > Pytanie brzmi, czy mogę po prostu nie odebrać paczki? Czy grożą jakieś
    > konsekwencje osobie która odmówiła zapłacenia i przyjęcia przesyłki którą
    > wcześniej zamówiła?

    Masz prawo do zwrotu w ciągu 10 dni od otrzymania bez podania
    przyczyn, ale ty pokrywasz koszty transportu przedmiotu w obie strony.
    Czyli w tej sytuacji zeby byc w zgodzie z prawem musisz odebrac i
    odeslac (zwrot kosztów samego towaru dostaniesz zapewne przelewem).
    Myśle, że mozna tez jej nie odebrac, ale pokryc koszty wysylki i to co
    sklep zaplaci poczcie za zwrot nieodebranej przesylki (w obu
    sytuacjach koszty dla ciebie ~takie same).