eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup w sklepie internetowym... a nie odebranie przesyłki... › Re: Zakup w sklepie internetowym... a nie odebranie przesyłki...
  • Data: 2008-10-28 13:18:05
    Temat: Re: Zakup w sklepie internetowym... a nie odebranie przesyłki...
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 październik 2008 13:04
    (autor Arek Margraf
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ge6v3t$m05$1@news.onet.pl>):

    >> Kurde, skąd się biorą takie cwaniaki, co nie chcą odpowiadać za swoją
    >> pomroczność jasną przy zamawianiu... Zamówiłeś, to miej honor zwrócić
    >> kasę.
    >
    > To jest grupa o prawie a nie o honorze. Ale przyznaję - takie nieodebranie
    > jest mało eleganckie. Ale istnieje jeszcze cos takiego jak ryzyko
    > prowadzenia DG

    No i? Ryzyko polega na tym, że klient ma mnie okraść, a ja mam się
    uśmiechać? Skoro gość zamówił, to sklep ma _prawo_ do zwrotu kosztów. A
    honor to oddzielna historia...

    > ten kto prowadzi DG po prostu ponosi pewne ryzyku (np nieodebranie
    > przesyłki) i wkalkulowuje to w koszty.

    I np. że kretyn-klient wyżre mu banany z półki, wyżłopie jogurt i se pysk
    obetrze chusteczkami z półki? Że polacy tak robią, to ja wiem, sam
    widziałem, ale że to zgodne z prawem to nijak mi nie wmówisz...

    --
    Tristan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1