  • Data: 2009-04-01 07:25:01
    Temat: Re: Zakup przez używanie
    Od: " madlena" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <c...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Mam ten sam problem tylko mi groza tym ze mnie znajda po IP itd. Dziwne bo
    jak
    > sie logowalem w kafejce internetowej to co wpadna tam i kaza wlascicielowi
    > zaplacic bo ktos sie logowal na komputerze z jego caffe?

    ja rowniez chcilam sprobowac darmowe testowanie 10dniowe a teraz grożą mi
    komornikiem i sądami. przeciez to jest wprowadzanie w błąd "potencjalnych
    klientów" bo ani na maila nie przyszło nic na temat tego, że darmowe
    testowanie dobiega końca i teraz trzeba bedzie płacic!!!
    skopiowałam to z ich strony:
    Tak, chcę testować przez 10 dni!
    Prosimy o poprawne wypełnienie formularza.
    Państwa dane będą przetwarzane z zachowaniem ich poufności.
    jakos nie ma slowa o płaceniu!!!! ja nie zamierzam
    w razie czego jest nam więcej ;)