  • Data: 2009-02-19 16:17:45
    Temat: Re: Zakup mieszkania
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stoowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gnhjv7$fh8$1@news.onet.pl...

    > no no... ja mam taki akt notarialny w ktorym notariusz wpisal zla
    > powierzchnie mieszkania... dawalem zaliczke ze swiadomoscia ze ma
    > powierzchnie xx a sie okazalo ze ma xx - kilka metrow.. i co teraz ? bo
    > podobno to "pomylka" byla... notariusz chce sprostowanie zrobic... a mnie
    > ta pomylka kosztuje rownowartosc tych kilku metrow...

    Jesli masz w akcie ze kupujesz mieszkanie w cenie tyle i tyle za metr kw. to
    mozesz dochodzic straty ale mieszkania kupuje sie za konkretna kwote a cena
    metra jest wynikowa transakcji.
    Jak spora kwota to mozesz powalczyc, notariusz powinien ci to
    zrekompensowac.
    BTW nie czytales aktu? przeciez mogles zrezygnowac,
    a jak sprawa wyszla po akcie to twardo z notariuszem bo to juz chyba podpada
    pod oszustwo.

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl