eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-07 10:18:57
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wierzący tak to przedstawia.
    > Ateista powie to tylko biologia.

    Ateista (i każdy normalny lekarz) powie że ból należy leczyć jeśli
    skutki uboczne nie przekraczają korzyści. W przypadku chorych termalnie
    sprawa jest paradoksalnie prosta.

    > KK nie uznaje obecnej nauki?

    Nie da się uznawać biblii i nauki bez robienia kurwy z logiki. Albo mamy
    jakieś toerie kosmologiczne albo świat stworzył dziadek z brodą w sześć
    dni a siódmego świętował. To samo dotyczy teorii ewolucji.
    Zmartwychstania Jezusa, jego "wniebowstąpieniu", o niepokalanym
    poczęciu przez "ducha świętego" nie wspominając, bo będzie tak jak w
    dowcipie "a teraz wszyscy na siebie drąż ryja". Więc dopóki na poważnie
    biorą biblię to sorry... Nie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!