  • Data: 2005-12-07 08:10:48
    Temat: Re: Zakłócanie spokoju - mieszkanie w bloku
    Od: Schwester <j...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mirek napisał(a):

    > Poprzedni lokatorzy to bardzo przyzwoici ludzie i wyprowadzili się ze
    > względu na powiekszenie sie rodziny - urodziły im sie bliźniaki. Dzwoniłem
    > do nich specjalnie w tej sprawie czy też mieli z nią problemy - twierdzą że
    > takich nie mieli ale znaja tą panią i ostrzegają że jest zdolna do
    > wszystkiego i trzeba na nia uważać.

    Jam myślę, że tu nie chodzi o jakieś hałasy tylko o tą sąsiadkę. Sam
    kiedyś wynajmowałem mieszkanie w starym bloku, gdzie oprócz nas młodych
    (zaraz po studiach) mieszkali sami "zaawansowani" emeryci. Sytuacja
    wyglądała tak, że sami mogliśmy hałasować, ale wystarczyło że ktoś do
    nas przyszedł i odrazu była awantura (nawet, gdy profilaktycznie
    rozmawialiśmy szeptem).
    Aha, najlepsze było to, że dostaliśmy od sąsiada zakaz spuszczania wody
    w ubikacji i mycia się po 22. Dodatkowo zagroził nam, że pościaga z
    podłogi swoje perskie dywany i przywiezie wnuki, żeby sobie biegały.

    W całej tej sprawie najgorsze dla tego sąsiada było to, że olewaliśmy go
    z góry na dół. Moim zdaniem to jest rozwiązanie, które należy zastosowań
    na początku. Jeśli to nie pomoże, to raz ostrzec sąsiada, a potem już
    bez ostrzeżęń podjąć takie kroki jak pisanie skarg do spółdzielni,
    zawiadamianie policji o nachodzeniu itp.

    --
    ____ _ _