  • Data: 2005-09-29 17:32:22
    Temat: Re: "Zakłócanie ciszy nocnej"
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <s...@h...pl>, YaaL wrote:

    > Pingpong: wyprowadza się ten, kto cudze _normalne_ zachowanie uważa
    > za uciążliwe.

    Trudno polemizować z jednostronną relacją wydarzeń, których nie było
    się świadkiem, choć mam wrażenie, że pouczeń za darmo nie
    rozdają, a z doświadczenia wiem, że przed wizytą u balangowiczów
    policja zachodzi najpierw do wzywającego na interwencję, gdzie ma
    się okazję przekonać, czy interwencja jest uzasadniona. Ale na
    pytanie kto się ma wyprowadzić, wciąż odpowiadam, że ten, kto
    przeszkadza innym.

    Renata