  • Data: 2005-09-30 01:18:06
    Temat: Re: "Zakłócanie ciszy nocnej"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Fonon wrote:

    > Telewizor może być bardzo głośny... W czasach, gdy jurne chamstwo nie
    > było jeszcze w modzie, po 22 w telewizji przypominano o tym, by ściszyć
    > odbiorniki.

    Wiesz, ja _normalnie_ słucham muzyki/TV tak, że nawet w nocy jej nie
    słychać z poza mojego mieszkania (no, chyba że ktoś szklanki do ścian
    przytyka ;) )

    [ciach]

    > odludziu. Nie masz kasy - to twój problem. W wielu cywilizowanych
    > krajach przestrzega się nawet ostrzejszych reguł ciszy nocnej w
    > budynkach mieszkalnych.

    Heh - i w niektórych przegięli w drugą stronę. Ktoś (tutaj?) opisywał
    przypadek wizyty w Szwajcarii (chyba?), gdzie gospodarz mieszkania
    prosił go, żeby w nocy z kibla nie korzystać, bo jak ktoś usłyszy
    spuszczanie wody, to będzie zakłócanie ciszy nocnej.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)