    From: "Blady" <maja(no spam)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakłócanie CISZY NOCNEJ
    Date: Sun, 26 Feb 2006 21:40:50 +0100

    > Pyt. 1) Czy policja moze udzielać informacji kto wzywał policje do
    > interwencji ?
    > 2) Czy mogę złożyć skargę na sąsiadkę, kóra pod wpływem alkocholu
    > chciała wtargnąć do mojego mieszkania ?
    > 3) Czy wyzwiska typu: gówniaż, cham, podlegają pod jakieś paragrafy
    ?

    > Pozdrawiam
    > AndRe

    I miala swieta racje, co za fiutem trzeba byc, zeby wzywac policje do
    sasiadow o 23 w sobote i to ostatki,
    myslisz balwanie, ze mieszkasz w prywatnym palacu??? w moim przekonaniu to
    ty zlamales zasady wspolzycia spolecznego a nie ona,
    a policja niestety musi reagowac na wezwania takich pseudospolecznikow z
    obsesjami, ale na szczescie to tez sa ludzie i rozumieja bezsens takiego
    wezwania
    a ze po schodach o 23 nikt biegac nie lubi to moze dostaniesz grzywne za
    bezpodstawne wezwanie,
    ja osobiscie bede sie cieszyl.
    nie pozdrawiam