  • Data: 2006-02-26 20:07:33
    Temat: Zakłócanie CISZY NOCNEJ
    Od: "AndRe" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu wczorajszym wezwalem policje do glosno zachowujacych sie sasiadow
    godz. 23.oo (obudzili mi dziecko)
    po interwencji policji (policja stwierdzila ze jest cicho) godz. 23.20 -
    slysze dobijanie sie do drzwi
    otwieram, a tam nietrzeźwa sąsiadak wymachuje do mnie rękoma i natarczywie
    otwiera dwrzwi. (powiedzialem jej ze nie
    mam przyjemnosciz nia rozmawiać) wrocila do domu (wykrzykiwala obraźliwe
    słowa przez kolejnie 30minut)

    Dzis rano spotkalem tą sąsiadkęna schodach (odgrażała się, że wraca z
    policji) i POLICJA mnie wezwie bo
    bezpodstawnie wezwałem patrol !!!

    Pyt. 1) Czy policja moze udzielać informacji kto wzywał policje do
    interwencji ?
    2) Czy mogę złożyć skargę na sąsiadkę, kóra pod wpływem alkocholu
    chciała wtargnąć do mojego mieszkania ?
    3) Czy wyzwiska typu: gówniaż, cham, podlegają pod jakieś paragrafy ?

    Pozdrawiam
    AndRe