  • Data: 2009-05-19 13:37:25
    Temat: Re: Zakład energetyczny zdjął licznik...
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba żartujesz, albo trafiłeś jakiegoś desperata.

    > Ale tego nie "załatwiasz z monterami" tylko w rejonie dystrybucji. Jeżeli
    > 'monter' dostał zlecenie to nie ma zmiłuj się - musi je wykonać, działa na
    > podobnej zasadzie jak komornik w trakcie egzekucji :)

    nie, procedura deinstalacji licznika zaczyna sie od zostawienia kartki
    "Uprzejmie informujemy, ze zdejmiemy licznik w dniu (tu najczesciej
    jutrzejasza data) o godzinie XXX"

    Nikt bez wezwania i upomnienia nie przychodzi demontowac licznika.

    Mam znajomego co wynajmuje mieszkanie. Od czasu do czasu jest taka sytuacja,
    ze ktos mieszkal np. rok. Po tym czasie przychodzi prognoza (jak juz nikt
    nie mieszka i nie ma zuzycia). Dzwonis ie do ZE i powiadamia o stanie
    licznika. Jak jest do zaplaty to przyhcodzi faktura, jak jest nadplata to
    przychodzi tylko rozliczenie i wskazanie jaka jest nadplata.

    Icek