  • Data: 2009-05-19 12:09:13
    Temat: Re: Zakład energetyczny zdjął licznik...
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Maj, 10:57, Tapatik <t...@b...adresu> wrote:

    > Rejon energetyczny. Elektrownia to prąd produkuje. Rozprowadza go inny
    > podmiot.  :-)
    >
    > Tak swoją drogą, to mnie się też zdażyło opóźnić z zapłatą za energię
    > elektryczną. Najpierw przyszło pisemko, że chyba o czymś zapomniałem,
    > więc miałem czas na reakcję. Licznik zdejmują w dalszej kolejności.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >    Tapatik

    A jak zdejmuja to i tak mozna albo dac kase do reki panom monterom
    albo podpisac zobowiazanie ze np. w terminie 3 dni zaleglosc sie
    zaplaci. Ja tak mialem jak zmienili rachunki z comiesiecznych na
    dwumiesieczne powstalo zamieszanie ile trzeba zaplacic i do kiedy. A
    InPost w tym czasie "gubil" listy.