  • From: "Jerzy Wawrzyniak" <J...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaklad Energetyczny
    Date: Thu, 8 Jul 2004 23:11:49 +0200

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:cck010$veg$1@news.dialog.net.pl...
    > Czesc, pierwszy raz pisze na grupe.
    > Pewnie sprawa jest prosta, ale moze ktos ma jakis pomysl, jak tu dziadom
    > troche zycie uprzykrzyc, opisze krotko.
    > Mieszkam na osiedlu, na ktorym sa notoryczne przerwy w dostawie energii
    > elektrycznej. W poprzednim tygodniu, w piatek (piata przerwa w tygodniu),
    > koncu zadzwonilem do enegretyki, nabluzgalem im, ze powinno sie ich
    > wszystkich tu przeprowadzic i odlaczyc prad, ze XXI wiek mamy i takie tam.

    No to sobie na pewno ulżyłeś. Dało Ci to coś więcej? :)

    > Gostek zachowal klase, powiedzial do sluchawki, ze sprawdzi co jest grane
    > rozmowa sie skonczyla. Za jakie pol godziny przyszli do mnie panowie z
    > pogotowia energetycznego z kwitem, ze nieuzasadnione wezwanie i mam bulic
    4
    > dychy (kwit przyjdzie poczta).

    Gdyby wina była po stronie Zakładu Energetycznego, to na pewno by wezwanie
    nie zostało potraktowane jako nieuzasadnoione. Proponuję zajrzeć do Taryfy
    Dostawcy.

    > Jako, ze okazalo sie, ze to administracja
    > budynku odlaczyla prad (jakies przerobki) - podpisalem kwit i przeprosilem
    > za zamieszanie. Dzisiaj przyszla faktura na 80 PLN, nawet sie zbytnio nie
    > zdziwilem - przyzwyczaili mnie do tego, ze sa dziady. Zdaje sobie sprawe,
    ze
    > z koniem kopac sie nie powinienem, ale macie moze jakis pomysl, jak
    > zareklamowac uslugi rejonu energetycznego, pod ktory podlegam?

    80 złotych, które przyszło Ci zapłacić powinien Ci oddać właściciel budynku
    lub jego eksploatator. Z Twojego opisu wynika jednoznacznie kto namieszał
    (Jako, ze okazalo sie, ze to administracja budynku odlaczyla prad (jakies
    przerobki).

    > No i nie
    > wzywalem tego pogotowia, tylko mieli sprawdzic, o co biega,

    Nie musiałeś domagać się przyjazdu. Fakt przybycia pogotowia wynika m.in. z
    dbałości o jakość obsługi Odbiorcy.

    > jednak kwit im podpisalem.

    I prawidłowo, a teraz od administracji wyegzekwuj kasę, którą musiałeś
    wyłożyć, bo to ona jest jedynym winowajcą zaistniałej sytuacji.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    J...@k...chip.pl