  • Data: 2006-03-22 07:32:36
    Temat: Re: Zakaz zatrudnienia pracownika...
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream <n...@p...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Tia, pozatym co to znaczy, że zabraniają zatrudnienia? Nie
    > sprecyzowane jest w jakiej formie - czy na umowę o dzieło, umowe
    > zlecenie, umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, albo na 1/2 etatu,
    > czy może zabraniają zatrudnienia przez zawarcie współpracy z firmą
    > tego pracownika (jednoosobowa działalność gosp.), itp. Ten zapis jest
    > rzeczywiście idiotyczny i wg mnie śmiało mozna go olać.

    Wy sobie możecie go olać, ale kłopoty miałby ewentualnie nowy pracodawca i
    to on ponosilby w razie czego nieprzyjmnosci i ryzyko związane z procesem.
    To nowego pracodawcę musi Ania przekonać, a to nie będzie takie proste.
    Przedsiębiorcy podpisali ze sobą umowę, celowo sformułowaną tak szeroko,
    zeby dało się wszsytkie formy zatrudnienia pod nią podciągnąć. A co do
    kontroli tego faktu - życzliwi się znajdą, zawsze się znajdują :-(

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide