  • Data: 2006-03-22 12:36:46
    Temat: Re: Zakaz zatrudnienia pracownika...
    Od: "Lucasdm" <x...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dvqub3$dqm$1@inews.gazeta.pl...
    > Wy sobie możecie go olać, ale kłopoty miałby ewentualnie nowy pracodawca i
    > to on ponosilby w razie czego nieprzyjmnosci i ryzyko związane z procesem.
    > To nowego pracodawcę musi Ania przekonać, a to nie będzie takie proste.
    > Przedsiębiorcy podpisali ze sobą umowę, celowo sformułowaną tak szeroko,
    > zeby dało się wszsytkie formy zatrudnienia pod nią podciągnąć. A co do
    > kontroli tego faktu - życzliwi się znajdą, zawsze się znajdują :-(

    No wlasnie, niestety.

    Pracodawca takim zapisem uniemozliwia mi podjecie pracy w wybranej
    przezemnie firmie. Zapis odstrasza inne firmy przed zatrudnieniem mojej
    osoby. W pewnym sensie moze to byc forma szantażu, bo nie moge zmienic pracy
    w branzy. Idac dalej tym tokiem rozumowania, pracodawca zmniejsza moja
    wartosc na rynku i bez mojej zgody a nawet wiedzy uderza w moje prywatne
    interesy.

    Czy jest to legalne?

    Pozdrawiam
    Ania