  • Data: 2010-07-15 09:47:48
    Temat: Re: Zakaz uzywania telefonu w pracy
    Od: "uid" <u...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Nie widzę sprzeczności. Przerwa jest właśnie po to, aby nie musieć
    > wykonywać poleceń przełożonych, z wyjątkiem polecenia powrotu z przerwy
    > (jeśli przed czasem - to przerwę uważa się za niebyłą).

    > KP nie zabrania też chodzenia w butach wyjściowych po pracy, a na
    > pewno są zakłady, gdzie jest to niemożliwe.

    > I co z tego? Brak związku z tematem.

    Bynajmniej. Wykazuje wyższą konieczność posiadania owego przedmiotu.

    Dodam, że w nielicznych profesjach jest wskazane / uzasadnione, aby urządzenie
    wytwarzające pole elektromagnetyczne leżało w szafce.

    Z autopsji: takie bzdurne zakazy narzucają ci, którzy moją coś do ukrycia
    (teraz byle telefon posiada "aparat", który może uwiecznić *coś*).

    eot