  • Data: 2006-05-15 15:58:29
    Temat: Re: Zakaz używania prywatrnych komórek
    Od: ">>smola<<" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e4a00g$g4m$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam

    > Właśnie. Dlaczego nie.
    > Używania czy posiadania? Bo jeżeli ktoś dojeżdża samochodem, to może
    > zostawić w samochodzie ;-)
    > Jeżeli piechotą, to może zostawić w domu.
    >
    > --

    nie wiem jakie to ma znaczenie w tym momencie... bo w sumie kolega Marek Dul
    nie sprecyzował dokładnie o co chodzi.
    ale ja nie widze żadnego problemu w zabronieniu posiadania na terenie
    zakładu pracy tel;efonu prywatnego. mój znajomy pracował w firmie która sie
    zajmuje serwisem komórek. no i chyba nie musze dalej pisać...
    nawet jeśli firma ma inny charakter... to tez nie widzę problemu...