  • Data: 2020-04-20 10:59:59
    Temat: Re: Zakaz odwołany ? nie znowelizowali §5 ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Poważnie nie wiesz?
    > Wprowadzili jak im się zdawało że potrzeba.
    > Ludzi wkurwili.
    > Wkurwienie zwiększyli radosna twórczością umundurowanych
    > idiotów wręczających mandaty nawet za czynności nie zakazane
    > jak mycie auta.
    > A to wszystko dobili pokazując że mają własne zakazy i stosujących
    > je ludzi w dupie wybierając się tłumnie na powązki.
    > I nagle ktoś mądrzejszy skojarzył ze wybory lada moment bo
    > przecież na jesień nie przełożą, a ludzie wkurwieni
    > zagłosują na najbardziej idiotycznego kandydata byle by nie był
> [...]

    Przyznaje ze moje pytanie miało charakter retoryczny ;-D

    Bije sie tylko z myslami czy oni tak rzeczywiście z głupoty czy to jednak
    jest ten przysłowiowy osioł którego teraz wyprowadzaja z pokoju zostajac
    bohaterami, niemniej ocene działań w stylu zamykania lasu mamy chyba
    pdoobną.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."