  • Data: 2020-04-20 06:49:42
    Temat: Re: Zakaz odwołany ? nie znowelizowali §5 ?
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-19 o 23:59, Budzik pisze:

    > Ja bym zapytał po co wprowadzac zakaz kiedy jest mniejsza ilosc
    > zakazonych a sciagac go wtedy kiedy ta ilosc sie zwiekszyła...?

    Poważnie nie wiesz?
    Wprowadzili jak im się zdawało że potrzeba.
    Ludzi wkurwili.
    Wkurwienie zwiększyli radosna twórczością umundurowanych
    idiotów wręczających mandaty nawet za czynności nie zakazane
    jak mycie auta.
    A to wszystko dobili pokazując że mają własne zakazy i stosujących
    je ludzi w dupie wybierając się tłumnie na powązki.
    I nagle ktoś mądrzejszy skojarzył ze wybory lada moment bo
    przecież na jesień nie przełożą, a ludzie wkurwieni
    zagłosują na najbardziej idiotycznego kandydata byle by nie był
    z pisu.
    Mają dwadzieścia dni na przekonanie głosujących że robią dobrze
    i chcą dobrze. I już się zastanawiam jak im to wyjdzie?