  • Data: 2021-09-24 15:55:07
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.09.2021 o 11:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Już po półtora roku spytałem, na jakim etapie jest postępowanie i moje
    > wnioski dowodowe, jak zabezpieczenie nagrań i zeznania świadków.
    > Komendant stołeczny mi odmówił uzasadniając, iż mojego zapytania nie
    > należy rozpoznać, gdyż... nie podałem numeru sprawy pod jaką polucja ją
    > prowadzi.

    Nie wpadłeś na pomysł zawiadomienia Prokuratury o niedopełnieniu
    obowiązków? Obowiazkiem było albo wydanie postanowienia o wszczęciu,
    albo o odmowie wszczęcia, na któe przysługuje Ci zażalenie. Z tym, że
    upewnijmy się, ze zawiadomienie spełniało formalne wymogi, czyli było
    podpisane, albo ustnie do protokołu.

    --
    Robert Tomasik