  • Data: 2021-09-20 13:39:38
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2021 o 11:49, Henryk Hajdan pisze:
    > Pomóżcie mi znaleźć jakieś przepisy, które zabraniały fotografowania
    > obiektów państwowych, mostów, dworców które obowiązywały do 1999 roku.

    Było rozporządzenie wprowadzajace znak zakazu fotografowania. Natomiast
    resztę załatwiały "plany ochrony". Rozporządzenie było do starej ustawy
    uchylonej w bodaj 1999 roku ustawą o ochronie informacji niejawnych. Od
    tego czasu te przekreślone aparaty są dziełem sztuki, a nie oznakowaniem.

    --
    Robert Tomasik