  • Data: 2021-09-21 23:21:59
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.09.2021 o 09:34, Michał Jankowski pisze:
    > Mówiliśmy o mostach, dworcach i lokomotywach. W PRL (i z rozpędu w
    > latach 90.) każda wykryta próba sfotografowania kończyła się interwencją
    > SOK/milicji, wizytą na dołku i karami. A żadnych tabliczek nie było.

    Tu masz rację, ale w końcu skończyło się okólnikiem, że te zakazy są
    nieaktualne i by zbastowali. Na grupie kolejowej ktoś publikował tego
    skan kilkanaście lat temu.

    > A mnie kilka lat temu dopadł o tutaj
    > https://goo.gl/maps/3yYDHJGJt8ax93DT6 jakiś tajniak i zaczął się (nie
    > przedstawiając i nie legitymując) dość agresywnie domagać, żebym nie
    > fotografował "placówki dyplomatycznej". Nie zadzieram z silniejszymi od
    > siebie, ale chyba nie miał żadnego prawa do niczego?

    Nie miał. Od 1999 roku nie ma czegoś takiego. Po prostu uznano, że
    szpiedzy maja taką technologię, ze i tak fotkę zrobią, a tabliczki
    jeszcze to ułatwiają, bo wiadomo na co zwrócić uwagę.

    --
    Robert Tomasik